štvrtok 4. decembra 2014

Vytešujem sa z detičiek

Vytešujem sa z detičiek
Včera v ZUŠ-ke bola Sofinka úchvatná. Na klavíri hrala tak, že pritom priam poskakovala na stoličke. Kreslenie jej šlo horšie, stromček nakreslila taký, akoby ho zasiahla víchrica, anjelovi vyfarbila tvár nazeleno. Keď sme vyšli z budovy do parku, vrhla sa na zvyšky snehu a urobila si malého snehuliačika. Zobrala ho v jednej ruke domov, dali sme ho na okno zvonku - na črepník s pažítkou. Navrhovala som jej: - Sofi, nepôjdeš so mnou večer na koncert? Odpoveď ako od pravej dámy: - Ó, veľmi rada, už som dávno nebola na koncerte! Síce potom sa mi nechcelo, lebo ma bolela noha, navyše sme šli za realiťáčkou spísať zmluvu o predaji babkinho bytu. Sofi medzitým mastila s Andrejom stolný futbal. Miško sa venoval Andrejkovi pri gitare. Na Vianoce nám detičky zahrajú, Ajo vie niekoľko pekných kolied, Ódu na radosť, Rolničky, znelku Eurovízie.
Sofia ma má kvôli tej hudobke rada, lebo som jej pomohla zdvihnúť sebavedomie, keď ju na začiatku školského roka surovo strčili naspäť do strednej triedy (namiesto do veľkej, predškolskej). Teraz síce chodí do strednej, ale v stredu poobede nejde spať, prídeme pre ňu a ide na klavír. Len aby jej to vydržalo!
No a teraz si prečítajte e-mail od dcéry o najnovších Dominikiných kúskoch:

V skolke bol Mikulas
a ked som dosla vecer domov, tak sa mi naskytol bozsky pohlad:
Domi zadzabana mixom cokolady a sopla, plne ruky gumenych medvedikov...
cely mikulassky balicek padol. Esteze jej nebolo zle aspon.
V zachode prekvapko - v mise odtocena totalne cela rolka toaletaku (asi sa inspirovala tou macickou z tabletu).
Ivo nestihal, musel daco surne riesit...
A Domi mala najvacsi zazitok z toho, ze s Mikulasom dosiel aj cert :)

Dneska maju o stvrtej vianocnu besiedku, tak som zvedava...

Mo

Nuž, blížiace sa sviatky sú zaiste najkrajšie s detičkami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára