utorok 23. februára 2016

Dve momentky

Dve momentky

Naše milé malé kobylky

Dnes večer, keď som nakŕmila decká chlebíkmi so salámou a cereáliami s mliečkom, som sa pustila do prípravy večere pre seba. V snahe využiť dva staršie grahamové rožky, pokrájala som ich na osem kúskov, obalila vo vajíčkach a osmažila na oleji. Voňalo to prekvapivo dobre, slinky sa mi zbiehali.
Pribehne do kuchyne Andrej: „Fíha, to ale vonia! Čo to je?“ Odpovedám: „Grahamové rožky vo vajíčku.“
Andrejko zvolal na Dominiku a Sofiu: „Decká, poďte, grahamové rožky vo vajíčku!“
Dievčence pricupkali, urobili ham, ham! - a bolo po mojej večeri!

Hádanka

Z kuchyne som začula, ako Sofinka dáva Dominike hádanku:
„Čo je to? Je to hnedé, drevené, - nepozeraj na koňa! - a keď mu dáš do úst päť prstov, odhryzne ti celú ruku!“
Dominika: „Koník!“ (drevený, hojdací, krásna hračka. Hoci už, chudák, nemá chvost. Odletel, alebo ho ktorýsi „expert“ odtrhol, lebo potom ho so smiechom používali ako príčesok, ako beatlesácke háro)
Sofia: „Správne!“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára