sobota 6. februára 2016

BB

je skratka pre
A) Brigitte Bardotovú
B) pre detský BB-puding
C) pre mňa, babičku v striebornom veku! Vymyslel ju môj manžel, vraj zrána bývam až "Bezuzdne Bodrá" (skratka BB), čo je presný opak toho, ako sa zrána cíti a prejavuje on.

No uznajte:

- ja sa veselo osprchujem, oblečiem, pripravím raňajky, desiate, oblečenie deťom, nákupný zoznam, premyslím si, čo uvariť, namočím prádlo, atď, atď. Mon mari Marián presne naopak. Najradšej chodí v pyžame celé dopoludnie. Ak, pravda, nejde so Sofinkou do škôlky. Ráno vstane, pustí si ešte v posteli správy, potom pomaličky vstane, v kuchyni si sadne, podoprie rukami hlavu, alebo pri stole podriemkava. Uvarí si čaj, raňajkuje niekedy o deviatej, obeduje o druhej.
Nuž a tá moja raňajšia bodrosť ho, čuduj sa svete, irituje. No ale kto by v sobotu ráno išiel do pekárne, keď nie ja? Rodina využíva moju hyperaktivitu. Občas však po takých raňajších výkonoch cítim bolesť nôh a musím spomaliť.
Teraz, keď syn bude robiť istý čas osmičky - začínať v práci skoro ráno, a manžel pôjde na operáciu, budem chodiť so Sofinkou. A poobede pre ňu. Dám si časovú rezervu. Dúfam, že to zvládnem. Na budúci týždeň máme týždeň jarných prázdnin, akurát dobré na Mariánovu rekonvalescenciu a na to, že netreba vodiť deti do škôlky a do hudobky. Ide o herniu, čo mu už párkrát robili, teraz to bude laparoskopicky, tak hádam sa skoro zotaví. Ale po takej operácii sa treba šetriť. Preto mu nedáme vodiť deti do škôlky, nakupovať, môže si svoje ružové rána veselo predĺžiť na celé dni. No a mne, bezuzdne bodrej babke, akčné rána vyhovujú. Takže Oukej, doukej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára