sobota 6. februára 2016

Anekdoty o starej mame

Anekdoty o starej mame,

ktoré som práve vymyslela. Sú tak trochu ponáškou na ľudovú slovesnosť, ale s prvkami originality. A že si robím srandu zo starých ľudí? Sama som stará, môžem si to dovoliť. A nedoslýchavá občas tiež. Nepočujem najmä vtedy, keď nechcem, hehe:


- Stará mama, stará mama, prečo máš také veľké oči?
- Šošovky, dieťa moje, kontaktné šošovky.

X

- Stará mama, stará mama, čo ti to trčí z ucha?
- Prístroj, dieťa moje, načúvací prístroj.

X

- Stará mama, stará mama, prečo máš také veľké zuby?
- To sú dedkove.

X

- Stará mama, stará mama, prečo ti zuby poskakujú, keď rozprávaš?
- Blbo urobená protéza.

X

- Stará mama, stará mama, kde si podela prsia?
- Spadli na kolená.

X

- Stará mama, stará mama, požičiaš mi bakuľu?
- Naozaj chceš, dievka moja, obedovať haruľu?

X

- Stará mama, stará mama, nevidela si moje kecky?
- Nie veru, ale verím že už ich máš, že aj ty máš cecky.

X

- Stará mama, stará mama, čo dávajú v telke?
- Oj, nešťastie sa dnes stalo, oj, nešťastie veľké!

X

- Stará mama, stará mama, na čo sa to dívaš?
- Ale áno, dieťa moje, rada si dám piva!

X

- Stará mama, stará mama, kohože mám voliť?
- Ale áno, už je treba, načase je dojiť.

X

- Stará mama, stará mama, môžem si zapáliť?
- Dosť je teplo, dieťa moje, netreba v peci páliť.

X

- Stará mama, stará mama, koľkože detí si mala?
- Ej veru, rada, veľmi rada ja tancovala!

X

- Stará mama, stará mama, ako ste mohli žiť bez počítačov?
- Živili sme sa, dieťa moje, živili čestnou prácou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára