piatok 16. marca 2018

Róza artróza, róza skleróza

V preplnenej čakárni u ortopéda:

- jedna pani: "Artróza "putuje" po tele". A fakt, mám to už aj v ľavom kolene, nielen v členkoch
- jedna známa cca v mojom veku: "Mám artritídu aj osteoporózu". A bola chudá!!!


Lekár pri pohľade na snímok môjho kolena:
- ešte nebudeme operovať, Anka. (To kedy sme si potykali? Alebo žeby som si nepamätala?) Pre istotu som mu odpovedala: "Dobre, Stanko."

Injekcia do kolena trochu pomohla. Pravda, kvalita života zhoršená o 30 percent, chôdza o 50 percent. Krívam.


Dnes ráno som robila cviky na posteli. Ležérne. Zdvihnúť nohu a pokrčiť v kolene. Odrazu: "Joj!" Ľavou nešlo.
Precvičila som členky a postupne pridávala nohy. Bolo to lepšie, t.j. treba rozhýbať. Mám tam totiž aj niečo odštiepené.

Na maturitnom stretnutí: idem z WC, kamoška ide oproti mne, obe sa kývame, každá na inú stranu. Usmejem sa: "Ani ty nenosíš palicu?"

Tak si to zhrňme: mám dvojakú rózu: artrózu aj sklerózu. A tam, kde by mala byť pečeň, ma pobolieva. Napchávam sa redkvičkou, pijem čaj z pestreca mariánskeho.
Som známy hypochonder. preto sa modlím:



Prosím, Pane, ešte nie!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára