streda 28. marca 2018

Malí beťári

Dominika v telefóne:
- A Andrej má veľký šibák?
Vysvetlila som jej, že iba malý, lebo u nás je skôr zvyk dievčatá oblievať. Ale taká oblievačka môže byť "tvrdá". Chlapci ťa dajú do vane a celú ťa osprchujú. Musíš meniť šaty.
Domi na to vášnivo: "Ale ja by som to chcela!" Bokom: "Mami, do Spišskej mi zober dvoje šiat!"

x

Sofinka piekla s ockom koláč. Samozrejme, že "celkom sama", ocko jej "len pomáhal." Keby som ja mala voľakedy takú trpezlivosť so svojimi deťmi ako on, boli by z nich dnes ministri.

x

Dobrý je Jurko, keď mám návrhy ohľadom vnúčat, jeho detí, s ktorými on nesúhlasí.
"Mami, ty sa staraj o svoje deti, mojim daj pokoj!"

x

Minule za mnou dobehol Andrej (11). "Babka, babka, pozri sa, že mi rastú fúzy?"
Prisvedčila som, hoci nevedno, či mal špinavú pusu, alebo fakt prvé náznaky chĺpkov.
Bol nadšený!
To ja opačne. Keď zistím, že mi opäť rašia fúziky, zabedákam alebo zanadávam (podľa nálady) a utekám ku kozmetičke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára