štvrtok 24. septembra 2015

Žartovné príhody

Historka


To by ste mi neuverili, vážení: Zavolala som si ho k sebe do bytu, aby mi to poriadne ZALOŽIL. Sama som totiž nevedela nájsť ten správny OTVOR. On však na to prišiel hneď. Stačilo niekoľko malých POHYBOV, zistenie SPRÁVNEJ POLOHY, ZASUNUTIE, JEMNÉ PRITLAČENIE – a bolo to! Výsledok BOL ÚŽASNÝ! Fungovalo všetko, ako treba. Slovom, ON bol ÚŽASNÝ! Nikdy predtým som si nepomyslela, že to tak SKVELO a RÝCHLE dokáže! S úľavou som si vydýchla.

Nainštaloval mi tlačiareň a správne vložil cartridge, čiže náplň. Darmo, DOBRÝ CHLAP je DOBRÝ CHLAP. Vie nájsť problém, vie OBJAVIŤ tú správnu DIERKU a ZASUNÚŤ do nej TO, ČO TREBA!


Päťdesiat za noc


Čo to, čo to, naša cnostná babička sa začala predávať? A k tomu v Košiciach?
Je pravda, že noc v Košiciach bola vzrušujúca.
Peniaze som však nedostala, ale zaplatila.
Nebolo to v hoteli, ale v nemocnici.
Partner bol veľký odborník.
Ale nie na sex, lež na medicínu. Profesor, doktor, kandidát vied.
Boli sme traja.
Ale nie „švédska trojka“, lež profesor, medička a ja, sťa skúmaný objekt.
Prečo v noci?
Skúmali ma počas spánku ako chrápem.
Je pravda, že do polnoci aj dlhšie som nemohla zaspať. Veď uznajte! Po celom tele prilepené hadičky, aj vo vlasoch, a v nose kanyla. Okolo vás prístroje. A vo vedľajšej miestnosti medička sleduje na monitore, ako spíte, ako chrápete, čo trepete zo sna. Ešte dobre, že to nebolo za totáča, vtedy by to tajní mohli zneužiť proti mne a proti mojim priateľom. Aj tak mi pripadalo trápne, že niekto bude počúvať, resp. aj zaznamenávať moje podvedomé výlevy.
No dobre, v záujme zdravia. Chrápanie súvisí s viacerými chorobami, je ich dôsledkom, ba môže byť aj príčinou ďalších, ako je cukrovka, či najnovšie sa tvrdí, že aj niektoré typy rakoviny.
Ísť však do spánkového laboratória za pokusného králika si asi vyžaduje dosť strelenú osobu. A tou ja som!
Výsledky mi pošlú mailom. Predpokladám, že ma pozvú ešte raz, aby som sa vychrápala v akejsi maske, ktorá pomáha proti výskytu apnoe. Neviem, či tam ešte raz pôjdem. Lebo chvíľami som aj normálna.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára