pondelok 21. septembra 2015

Ranný dúšok kávy

Príde baba k lekárovi.
- Jéj, pán doktor, ďakujem vám veľmi pekne!
- Ale ja som liečil vášho manžela, nie vás.
- To je pravda. Ale ja som jeho absolútnou dedičkou!

X

Rozhovor dvoch starších manželov. Žena vraví:
- Zaujímalo by ma, kto z nás dvoch prvý zomrie. V každom prípade sa potom odsťahujem k dcére.

X

Sťažuje sa blondínka manželovi:
- Zdá sa mi, že dnes vyzerám akosi mimoriadne hlúpo!
Manžel ju utešuje:
- Ale kdeže, miláčik, vyzeráš ako obyčajne!

X


Žena sa obracia s výčitkou k mužovi:
- Už ma neľúbiš! Kedysi si ma po celé večery držal za ruky a teraz...
- Odkedy sme predali klavír, už netreba ...


X


Manželka sa obzerá v zrkadle a takto manželovi hovorí:
- Rozmýšľam, kvôli čomu ma miluješ. Je to kvôli peknej tvári, či dokonalej postave?
- Kvôli tvojmu zmyslu pre humor, miláčik.


X

Manželka navrhuje manželovi:
- Miláčik, urobme si skvelý víkend!
- To je super nápad. Dovidenia v pondelok!

X

- Vieš, čo mi obyčajne hovoria ženy, keď ich pýtam o sex?
- Nie.
- Odkiaľ si vedel?


X


Muž vlieza k manželke do postele a ľúbezne šepce:
- Nemám slipy.
Ona:
- Zajtra ti vyperiem.


X


Rozprávajú sa dvaja muži pri barovom pulte:
- Ste ženatý?
- Nie. Mačka ma podriapala.


X

Vracia sa opitý chlap domov, podíde k zrkadlu a pýta sa:
- Zrkadielko, zrkadielko, povedzže mi, kto má najväčšieho ch.ja na celej zemi?
- Ja! – kyslo sa ozve manželka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára