pondelok 3. augusta 2015

Pomôcky pre seniorov

Pomôcky pre seniorov

Našla som stránku pre seniorov. Propagujú pomôcky. Hádam ešte nepotrebujem žiadnu z nich. A dúfam, že tak skoro nebudem. Hoci doma mi tvrdia, že tú načúvaciu pomôcku by som si mala zaobstarať. Ako to? Veď ja počujem! A najmä to, čo chcem! Keď niekto zašepká, že mu treba ožehliť košeľu alebo vyprať ponožky, to občas prepočujem. Ale keď volajú: „Nanuková torta, čokoláda, obed!“ – to akosi počujem hneď.
Uvediem zoznam niekoľkých položiek, ktoré portál ProSenior ponúka:
Protišmykové pomôcky
Vychádzkové palice
Elegantný podbradník pre dospelých – modrý
Nákupný vozík schodolez
Navliekač ponožiek
Načúvacia pomôcka
Antidekubitné pomôcky
Niektoré názvy mi pripadajú komické, napr. ten „elegantný podbradník“. Ale iné mi naháňajú hrôzu. Teda fakt. Myslím si, že nebudem nadšená, ak dôjde k potrebe tej špeciálnej postele s antidekubitnými pomôckami.
Nuž ale aby sme prešli na veselšiu nôtu: občas niečo niekam založím a potom to neviem nájsť. Ak si moje počínanie v momente odkladania všimli vnúčatá, mám hľadanie úžasne uľahčené. Majú bystrú pamäť. A najmä si pamätajú, kde som odložila čokoládu alebo cukríky. Preto to robím tak, aby nevideli. Keď potom zabudnem, kde som to podela, nevadí. Aspoň som na chvíľu – na kratučkú chvíľočku ušetrila ich zúbky. Mimochodom, neviete, kde som im skryla žuvačky? To je ešte vcelku prípustné. To im môžem ponúknuť. Len kde sú?
Aha! Voltaren! Čo som sa ho včera nahľadala! Totiž pri bolestiach kĺbov používam radšej Cannabis krém – bylinný balzam s výťažkom pagaštanu konského a cannabis indica, čiže mariškou, gandžou, atď, atď, medzi húličmi to má veľa názvov, vraj je rozdiel medzi cannabis sativa = konope siate a cannabis indica. To je tá marihuana. Je dosť účinná ako krém, len trochu smrdí môjmu okoliu, preto si občas dávam chemickú drogu voltaren. Ten vonia.
Takže, milé starenky a starčekovia, ak som vás upozornila na niektoré pomôcky, urobila som reklamu firme, ktorá ich ponúka, ale dúfam, že som vás pritom aj pobavila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára