pondelok 24. augusta 2015

Augustové ráno 2


Na chvíľočku si sadám k počítaču, kamošovi pre informácie verejné aj chvíle dôverné. Dôverné ako dôverné. Väčšinu z toho, čo napíšem, hodím do blogu. „I want the world to know“.
Detičky sa predvčerom kúpali vo vani a včera „plávali“ v piesku. Sofia po večeri, pozostávajúcej z jedného párku a jednej žemle vyhlásila, že je hladná na fazuľovú polievku. Dominika: „A ja chcem čoka!“ (Cereálne guľôčky chocapic zaliate teplým mliekom. Môže byť aj slovenská náhrada, tzv. „čongo“. Decká to milujú. Je radosť taký manšaft kŕmiť. A vôbec. Sú prekrásne. Cez deň ich strážim – včera bol na pieskovisku dedo, ja som ostala so Sofinkou doma, vraj nech nechodí toľko na slnko, keď ešte doberá antibiotiká. V duchu som sa vytešovala, že si niečo pozriem v telke, ale horkýže! Sofinka chcela hrať „monopoly.“ Pritom si ma kupovala frázičkami ako „Mám ťa rada, babka!“ (pritúlenie). A „nechcem, aby si zomrela!“ - úsmev (neviem, kam na to chodí s tou smrťou – je pravda, že prababka zomrela, ale ja sa ešte nechystám). Ibaže by si o mne v kuloároch šepkali. Vedia niečo, čo neviem ja?)
Dedo bol včera ráno psychicky zdeptaný po návšteve očnej. Jeho choroba sa vraj nedá operovať, hrozí mu postupná degenerácia sietnice až oslepnutie. Nuž kto by bol nadšený. Proces možno spomaliť kvapkami.
Tak je to s nami. Jedni rastú a sa vyvíjajú, druhí chradnú a upadajú.
Poďme na veselšiu tému: chudnem, bruško sa pomaly ale isto spľaskáva, pravda, život je bez piva fádnejší, ani do pizzerie s kamoškami nechodím, nebavil by ma pohľad na veselo si popíjajúcich ľudkov, a ja pri čaji – môžu si myslieť, čo chcú, že som namyslená, skúpa, resp. „odľud“, je mi to jedno. Mám rodinu. A veľké záväzky.
Nebolo to veľmi veselé? Tak poďme na vtipy!
Tri sa mi v poslednej dobe zapáčili. Možno poznáte, ale aj tak. Just in case.
No.1
- Viete, prečo urobila blondínka dieru do dáždnika?
- Aby videla, či prší.
No. 2
- Pani Nováková, pomohla manželovi moja terapia? – pýta sa psychiater.
- Áno. Cíti sa ako rybička.
- Naozaj? To rád počujem!
- Nuž, ako by som to... Prestal rozprávať a spať chodí do akvária ...“
No.3
Do obchodu príde informatik a pýta predavača:
- Prosím si prostriedky na čistenie portov vstupu a výstupu,
- Čo?
- Uf, zubnú pastu a toaletný papier,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára