štvrtok 14. apríla 2016

Deti a my

Sofinka: Tá zubná pasta je príšerne sladká! Je to určite čínsky výrobok!
Dedo: A ty si aký výrobok?
Sofinka: Ja som slovenský výrobok!

X

Nová Andrejkova vášeň: karty. Chce ich hrať, chce o nich vedieť VŠETKO. Pýtala som sa ho na rebríček záľub:
1. karty, futbal a gitara
2. hokej
3. učenie (preto až na treťom mieste, lebo je to nuda)

X

Ajko je chorý, trochu ho rozmaznávame. Chcel brankárske rukavice, tak ich dostal. Bol schopný v nich spať. Kedy ich použije vonku? Musí
- prestať pršať
- byť zdravý
- mať dobehnuté zmeškané učivo.
Čiže ešte pretečie niekoľko hl vody v Hornáde. Ale tá radosť!

X

Sofia ma udivuje nielen čítaním, ale aj matematickými zručnosťami. Minule mi povedala, koľko dní chýba do konca mesiaca. Pravda, nešlo o odčítanie od tridsiatky, ale o odrátanie z kalendára. Aj tak ju obdivujem.

X

S dedkom skúša písanie – oblúčiky, kvačky, tiež jej to ide.


X

Babka je tiež chorá – detská viróza. Takže sme traja: Ajo, Sofi a baba. Polihujeme, pijeme čajíky, hráme spoločenské hry a trpíme bolesťou hlavy, telesnou slabosťou, nádchou a kašľom. Aspoň viem, ako im je.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára