pondelok 19. októbra 2015

OCTOBER RAIN

October Rain

Vonku prší.
Tíško, jemne.
Dobre je mne,
Dobre je mne.

Jeseň ako vyšitá.
Hlavné, že sa nepýta.
Len popŕcha malátne.
No a mne je zázračne.

To vieš,
Koreš-
(s dobrou náladou tu je, s ňou
korešponduje).

Že muža už menej bolí,
veselšie sa holí,
no a mužská pochyba:
Doktorom sa vyhýba.

V noci bude bolieť viac.
Robí mi to starosť, veru.
Uvidíme o mesiac:
Nádeje mám zdravú mieru.

Ó, daj Bože, zdravíčka,
pre mojeho mužíčka!
Aj keď nervy z neho mám,
zachovaj ho, prosím, nám!

Lebo vdova s dvoma deťmi
nie je dobrá perspektíva.
Vdova stará, deti mladé,
kto pomôže, ruku podá?

Bolo by to trapovisko,
hoc čas plynie ako voda.

Ale zatiaľ užívam si
tichú chvíľku daždivého rána
A po čase, po nečase,
zavŕtam sa do piána

A zahrám si Beethovena.
Ako samostatná žena.

Priestor dám aj Chopinovi,
nech vytvorí priestor nový.

A keď budem neistá,
pustím sa hneď do Liszta.

Ukončím to Straussom.
Taká veru ja som.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára