nedeľa 21. júna 2015

Prieskum

Robím prieskum medzi čitateľmi môjho blogu: chcete, aby som natočila video so svojimi cvikmi? Teoreticky som ich už opísala skôr. Pomáhajú. Predpokladám, že o takého pol roka budem štíhlejšia.

Lebo veru, tučné tety nie sú príťažlivé, kilá robia ženu staršou, štíhle dostanú vraj skôr zamestnanie. Staré matróny sú tak do starého železa.

Ide nám o zdravie, ide nám o krásu, o mladistvý vzhľad. Muži majú radi ŠTÍHLE! A ak ste hoci aj v strednom veku, ale obézna, vyzeráte Nepríťažlivo, pre mladých staro a nie veľmi inteligentne, aj keby ste mali dva doktoráty.
Raz som cestovala vlakom – bola som mladšia a štíhlejšia ako teraz, ale už sa na mne prejavovali príznaky zaguľaťovania – vyšla som z kupé vyvetrať sa v chodbičke pri okne. Partia mladíkov sa usilovala pretisnúť popri mne. Jeden zahlásil:
„Dovolíte, TETA?“
Druhý doložil:
„Snáď pochopí veď hádam má MATURU!“
Nešla som im nadávať, že nie som žiadna teta, a že mám nielen maturitu, ale aj VŠ, ba doktorát, čo oni asi ešte nie. V tej chvíli som si uvedomila krutú realitu starnutia.

X

Napriek tomu mi s pribúdajúcimi rokmi čoraz viac chutilo jesť a nevedela som sa zdržať.

X

Pohľad do zrkadla plus manželove ironicko-sarkastické poznámky mi hovoria, že som to s kilami značne prehnala. Preto cvičím. Moje cviky sú zamerané na členky, ktoré ma najviac bolia, trochu na brucho a na držanie tela.
O pol roka urobím nové video, uvidíte tú postavu! Teda myslím to tak, že budem štíhla kočka, nie že budem širšia. Budem živým dôkazom toho, že moje cviky pomáhajú.

X


Voľakedy som bola jeho „miláčik“, „srdiečko“, „chrobáčik“, dnes len jeho „tučná kamarátka“.

X

„Hej, pani, uhnite s tou batožinou!“ (narážka na môj zadok).
„Hej, veď sa trochu pohni, všade je ťa plno!“
„Uhni sa, nevidíš, že máme úzku kuchyňu?“

X

Stretnú sa dve obézne kamarátky.
- Pani Uhorková, počula som, že tlstnúť znamená starnúť. Je to pravda?
- Áno. A vy koľko máte kíl, pani Cibuľková?


Teda zopakujem ešte raz: ak chce niekto vidieť moje cviky na videu v mojom autentickom podaní, dajte mi vedieť, prosím! Ináč ich nezverejním.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára