sobota 19. augusta 2017

Posledný horúci deň

Žeby? Podľa predpovedí áno. Vychutnávam dolce farniente. Kvety na oslavu som kúpila, u kaderníčky bola upraviť skôr vyrobenú frizúru. Obed robí syn, Ajo sa hrá s kamarátmi vonku, Sofia bola s ockom kupovať pomôcky na nový školský rok. Manžel je na sústredení spevokolu, na "kvákaní." Popoludní idem s mužom na oslavu priateľkinej 60-ky. Mladica! Bude to mať v penzióne pri rybníkoch.

Keď hovorím mladica, myslím to žartom, to pochopil snáď každý. Ja mám o šesť viac. Hlavné, že sa cítim mlado. Život je super, život je kúúúl.
Sa mi vraví, keď synáčik varí. A včera vzal decká na výlet. Prechádzka v Tatrách a za tým Poprad - Aquapark. Na pár dní došiel mladší syn. Ukázal mi fotku priateľky. Prosto miláčik! O dva dni k nám prikvitne Dominika, najmladšia vnučka.

Nuž, čo dodať?

Leto je všeliek.
Plynie lenivo.
Nechám sa ním opantať.
Jemné pradivo

urobí zo mňa zámotok.
Super zakuklená
už neviem, čo som.
Mama, baba, žena?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára