streda 5. apríla 2017

Výroky pri raňajkách

Žeriem nesladené ovocné musli zaliate sójovým mliekom - niežeby som až tak fantasticky dodržiavala diétnu stravu, ale iné nemáme, a usmievam sa popod fúzik nad Sofinkinou hláškou.
Keď papali, mala som rôzne pripomienky, podľa nich zbytočné, napr. aby si Andrej umyl ruky od čiernej fixky, mal na nich pomaľované akési ornamenty, Sofia aby si po raňajkách nezabudla umyť fúzy od nátierky, aby nevykrikovala po štvrtákoch, aby si dávala pozor na farbičky a pero, Andrej aby nevyrušoval, ale sa hlásil, tu zrazu Andrej povie:
- Babka, vieš, čo máš:
Ja: - Áno, viem, "Päť minút ticho!"
Na to Sofia potuteľne pridá:
- A ešte jedno: "Nekomentovať!"
Ostala som zaskočená. Vtedy Sofinka vstala, pritúlila sa ku mne a nežne povedala:
- Prepáč, babka, môžeš komentovať, nemyslela som to tak. Mám ťa rada!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára