pondelok 17. apríla 2017

Nové hlášky

Sofia: - Andrej, vieš, že babka to myslela inoricky? (namiesto ironicky)
x
Dominika: - Mami, mami, prečo máš také vypleštené oči?
- Od chrenu, dieťa moje, od chrenu.
x
Ja: - Ja som do toho ľavá.
Sofia: - Ale JA som do toho PRAVÁ.
x
Andrej: - Strááášne sa teším do školy!
Ja: - A čóže sa ti stalo, vnúčik môj? (Bolo mi prenáramne divné, že tak silno túži po vedomostiach).
Andrej ma hneď uviedol na pravú mieru: - Ako ukážem kamarátom svoj nový mobil a vymením si s nimi číslo!
x
Sofinkino antonymum k slovu "ostrie": "tupie" (Vysvetľovala som, že na nožíku je ostrie, aby po ňom neprešla prstom. Ona prešla po druhej strane a zahlásila: "Ale tu je tupie."
x
Dnes je utorok,kúpu dievčatá chlapcov. Sofia švihla Andreja korbáčikom, ten sa rozreval, lebo ho zasiahla po prstoch.
Sofia sa rozčúlila: "Tak načo sme potom kupovali ten korbáč?!"


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára