utorok 4. októbra 2016

Dobrodružná výprava

V mladom veku: na Slavkovský štít, Téryho chatu, Sliezsky dom. V strednom: cesta za prácou letecky do Bruselu (každý jeden let bol pre mňa malým dobrodružstvom).
Dnes (pozdný stredný vek až staroba): na peši k lekárke, odtiaľ do lekárne, potom do Lidlu a späť (s nutnou prestávkou na záchod). Už to je dobrodružstvo, koľko vydržím bez návštevy hygienického zariadenia. V lekárni mali zázračnú hovoriacu váhu! Povedala mi, že mám super tlak, dobré srdce, len tukový index je horší, hrozí mi mozgová príhoda, preto sa mám viac pohybovať. No a v obchodoch - to je moje! Dnes som nekúpila žiadne oblečenie, iba ryby a zeleninu.
Domov som sa doknísala ako kačka. Peši aj napriek dažďu, aj napriek artróze.
Absolvovala som dobrodružnú výpravu. Kým oschnem, dám si zázvorový čaj a naťukám niečo do počítača. Práve ste to prečítali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára