utorok 10. mája 2016

Do Bruselu

Do Bruselu

Mám novinku skvelú:
Pôjdem do Bruselu!

Preskočil ma v práci Novák,
že vraj nie som riadny Slovák.

Predbehla ma Lichá,
hoc bývala tichá.

Nebudem tu vodu mútiť.
Poslali ma k vode.
Lež aby som nebol smutný,
vykopli ma vyššie.

Ukážem im prdel celú,
keď ma pošlú do Bruselu.

Prečítam si denné správy,
prihlásim sa do rozpravy.

Treba postoj zachovať,
návrh IMPLEMENTOVAŤ!

Nie však zhurta!
Káva, obed, olovrant,
ba niekedy
veľa hodín rokovať.

O návrhu potrebné je,
nech sa deje, čo sa deje,
do detailov rokovať.

Minule sa grémium
až do noci pretiahlo.
Ešteže nám dali jedlo,
ináč by nám vyhladlo.

Môj návrh je rozumný.
Preč s iným návrhmi!

Navrhujem - čo to vlastne?
zmizla prvá idea
pod nánosom papierov.

Rokovalo naše byro
pekne, logicky,
pekne hlučne, zvučne, vláčne,
slovom
BYROKRATICKY.

A na záver prijali sme deklaráciu:
zložitú a pekne vágnu,
nech má GRÁCIU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára