pondelok 25. januára 2016

NEVYBRALI

ma do Britského parlamentu. Hlupáci! Ale nie, vážne, nemôžem sa na nich hnevať. Veď ktože by už zamestnával starú babu? Okrem toho moja pracovná prax bola prekladateľská. A možno boli aj iné dôvody:
- nemám západoeurópsky znejúce priezvisko (neverili by ste, ale v Bruseli uprednostňovali ľudí, ktorí mali nemecké, francúzske, talianske priezvisko. Alebo sa mi to len zdalo? Je možné, že tým, že mali jedného z rodičov cudzinca, vedeli dobre cudzí jazyk. Bol aj prípad, keď mal chlapec české priezvisko, ale krstné meno François)

Každopádne som sa trochu pobavila, zažila napätie, vzrušenie, eufóriu, zabudla na choroby, aj pamäť sa mi zlepšila, kúpila si nové šaty, bola v kaderníctve a kozmetike. No a keď som sa už presvedčila, že 80 % všetkých chorôb nosíme v hlave, budem sa tváriť veselšie a zdravšie aj naďalej. Vrhnem sa na výchovu detičiek, a ak mi zvýši čas, uskutočním svoj záložný plán B. Tak mi Pán Boh pomáhaj!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára