piatok 13. novembra 2015

Vtipy o chorej babe

Staroba-choroba

Nebudem vám vymenovávať svoje diagnózy. Určite by ste ma niektorí kolegovia-dôchodcovia pretromfli. Preto iba podotknem, že momentálne ma trápi strata hlasu. A to je pre ženu, normálne utáranú, spevavú, radu držiacu v rozhovoroch prím, priam katastrofa!!!

Deti milujú kreslený príbeh „Upovídaná Marta“ – o sučke, ktorá spapala písmenkovú polievku, a potom tárala a tárala. Vidíte – a my sme mali predvčerom písmenkovú polievku, detičky ju čítali a papali, aj ja – a tak rada by som rozprávala, chrlila zo seba prúdy slov, viet, súvetí! Musím však čušať, ležať, piť zázvorový čaj a kalciový sirup.

Dať niečo veselé? No prosím! Príde baba do lekárne a pýta sa lekárnika:
- Prosím vás, máte nejaký zaručene dobrý prostriedok na chudnutie?
- Áno. Náplaste.
- Hej. A kde sa lepia?
- Na ústa.

Príde baba k lekárovi a hovorí:
- Pán doktor, môj muž sa chová čudne. Každé ráno vypije kávu, zje šálku, a uško nechá tak.
- To je divné!, čuduje sa lekár. – Veď ušká sú najchutnejšie!


Vraví doktor babe: „No vidíte, pani, kašlete oveľa lepšie než včera!“
Nečudo, pán doktor. Veď som celú noc trénovala!


Príde baba k lekárovi a hovorí:
- Pán doktor, strašne ma bolí brucho.
- A čo ste jedli?
- Rybaciu konzervu.
- Tak to určite ryby neboli čerstvé.
- Neviem, neotvárala som.

Baba sa sťažuje gynekológovi:
- Pán doktor, pri pozeraní TV ma pri sexe strašne bolí pravý bok!
- A čo tak obrátiť sa na druhý bok?
- No dobre. Ale čo seriál?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára