štvrtok 26. novembra 2015

Domáca masáž

Domáca masáž

Ahoj, ľudia, podelím sa s vami o rodinný masážny vynález. Môžete si ho ľahko vyrobiť aj vy. Potrebujete jeden tvrdší a hrubší podsedák, my to voláme "podritník", ktorý skrútite do valčeka a na štyroch miestach pevne zviažete hrubším špagátom. Tento valček si pôvodne urobil manžel, keď ho boleli kríže. Ľahol si na dlážku a pod kríže si dal valček.
Mne valček pomáha:
a) proti bolesti nôh, večer si ho v posteli dávam pod lýtka alebo chodidlá, tým mám nohy vo zvýšenej polohe
b) proti bolesti chodidiel: valček si dám pod bosé chodidlá buď v posteli alebo keď sedím, a chodidlami po ňom šúcham. Výborné sú uzly, aj špagát samotný. Videla som, že existuje prístroj na masáž chodidiel, ale zatiaľ mi vyhovuje domáci vynález.
c) dávam si ho za chrbát, keď sedím pri počítači - na výšku medzi operadlo stoličky a chrbát. Dobre hreje, a keď sa po ňom pošúchate, aj pomasíruje chrbát.
Viel Spass!
Vaša babička Anička

1 komentár:

  1. NAJLEPSIA DOMACA MASAZ JE TA OD MOJHO CHLAPA :) TERAZ MAME TAKY INFRAMASAZNY KUSOK ORAVA MP 800 A NAHREJE, UPOKOJI A ZRELAXUJE MA TAK AKO NIC

    OdpovedaťOdstrániť