utorok 23. januára 2018

Náš šéfkuchár versus ja

Náš šéfkuchár versus ja

Keď núkam Jurkovi svoj kulinársky výtvor, ktorý podľa neho nevyzerá veľmi vábne:

„Díky, už som sral!“

X

Ochutná jedlo a povie: „Těžkej Bahnhof!“ - cituje Zdeňka Pohlreicha, známeho českého kuchára.

X

Ja: „Jurko, dáš si môj bánhúfek? Veď ty si ho „apgrejdneš“!

X

Marián: „Keby toto zožrala krava, tak zdochne!“

X

Podľa môjho manžela varím dva typy polievok:
a) pomyjovitú – veľmi riedka
b) „výživnú“ - veľmi hustá

X

Uvedomujem si, že neviem dobre dochutiť, môjmu jedlu často chýba chuť „umami“. Jurko to s „umami“ vie, len to nemá „od mamy.“
Od mamy sa treba narodiť, aj s umami sa treba narodiť.

X

Pristúpi k otcovi, ktorý s chuťou raňajkuje (v pyžame, o deviatej ráno). Pozrie naňho spola vyčítavo, spola zhrozene, a zahlási:
„A to ci šmakuje, tak nalačno???“



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára