piatok 28. júla 2017

Spať chóčetsja

Bábätká veľa spia, lebo to potrebujú k zdarnému vývinu a rastu. Starí ľudia cez deň pospávajú, hoci to nepotrebujú, ale občas ich zmáha únava.
Keď si spomeniem, aká energická som bývala za mladi, plná elánu! Nešťastná, keď som nemala čo robiť. A dnes? Trochu zaváram uhorky, varím a dozerám na deti - a idem z toho odpadnúť od únavy. Manžel si dokonca počas zavárania drzo zdriemol. Šťastie, že bol doma aj syn, ten pomohol.
No a teraz sa podržte: v poslednej dobe sa mi stáva, že keď idem okolo rozostlanej voňavej postele, hoci aj za bieleho dňa, zachváti ma prudká túžba si do tej postele ľahnúť, akoby ma do postele ťahal magnet. To sa mi zamladi nestávalo. Spať cez deň? Kdeže!
My ženy bývame odolné, vieme sa premôcť, dokážme pri varení, pečení, žehlení stáť celé hodiny. Nedá nám opustiť prácu, kým nie je dokončená. Pravda, s pribúdajúcim vekom je to čoraz ťažšie. Teraz dodatočne vzdávam hold svojej mamičke, ktorá aj v starobe dokázala vypekať mnohoraké zákusky neskoro do noci!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára