piatok 21. júla 2017

Dilema

Dilema

Leto zúri, decká šantia, baba vnútorne rozorvaná: podať žiadosť do Maastrichtu, či nepodať? Poslať kapitolky z Európskej džungle do časopisu, či neposlať?

Poradcom v tejto dileme je, čuduj sa svete, moje obstarožné telo a moja chátrajúca myseľ.
Teraz prezradím, čo sa mi včera stalo. Do prania bielych plachiet som nedala prášok!!!
Bolo to takto: dala som ten prášok do namáčania, ale potom do prania už nie, lebo som mala plnú hlavu somarín. To prádlo nevyzeralo na šnúre ideálne. Vyschlo síce nádherne, aj už na ňom dietky spia, ale ten prášok si neodpustím. No a predstavte si situáciu: namiesto do vlaku do Mogadišu nasadnem do vlaku do Mumbaly, kde ma zožerú ľudožrúti. Lebo tá práca obsahuje projekty v Afrike.

V noci som sa snažila dať dokopy a) článok, b) spomienky na Brusel, že to pošlem do časopisu, pretože mám mať publikované dva články, ak sa chcem o to miesto uchádzať. Akosi mi to nešlo. Ešte aj technika sa postavila proti mne.

Vravím manželovi, či by mi nezohnal mladé zelené orechy, že sa z nich dá vyrobiť skvelý liek na štítnu žľazu, sklerózu a pod. Berieš to 40 dní. Pohotove mi odvrkol, že mne by pomohlo jesť jeden orech denne po dobu 40 dní. No predstavte si, s akým cynikom žijem!

Idem sa venovať deckám.
Tak sa majte, a hlavne nikomu nepovedzte, že som nedala prášok do prania.
Vaša Anna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára