streda 19. júla 2017

Domi a Sofi live

Domi a Sofi live

Domi: - Babka, mám ťa rada! - pritúli sa mi k mohutným stehnám. Krehké vtáčatko. Ale vzápätí už „odletí“, pôvabne odcupká na šikovných nôžkach za svojimi hrami a zábavkami.

X

Sofia: Dominika, nevyhováraj sa. Výhovorky sú TAKÉ DETINSKÉ!“

X

Dominika rada papá. Neodíde od taniera, kým nie je prázdny. Dokonca ochotne doje za druhými.
„Sofia, už si dojedla polievku?“
„Keď ja už nechcem, mám dosť!“
Dominika: „Ja tú polievku dojem. Som si ju vliala do svojho taniera.“

X


Včera boli s dedkom na bicykloch u pradeda. Napúšťať bazén. Strhol sa prudký dážď a silná búrka. Ja som doma jančila, párkrát som im volala. Sofia: „Babka, prečo nám toľko vyvolávaš? Veď nie sme malé!“ Nakoniec došli domov v poriadku, keď búrka prehrmela.

X

Dominika je odvážna. Treba ju priam hatiť, aby sa nepúšťala do nebezpečných kúskov. Pravda, pre mňa je každý skok do piesku, každý výmyk na preliezke a vôbec celý život jedným veľkým nebezpečenstvom.

X

Sofia má motiváciu k cvičeniu Viedenskej sonatíny od mladého Amadea. Sľúbila som jej výlet do Viedne, aj obhliadku centra na koči, ak sa to dobre naučí.

X

Dominika to bude mať v živote pomerne ľahké, už teraz má priateľa zo škôlky, ktorý je ňou natoľko unesený, že jeho rodičia prišli k Dominikiným rodičom sa dohodnúť, na ktorú základku dávajú dcérku, lebo že oni tam tiež dajú syna.

X

Sofia zatiaľ nemá obdivovateľov. Skôr ona sa zvykne zaľúbiť, ten cit je však zväčša neopätovaný.

X

Sofia už vie čo-to uvariť: ham and eggs, špagety – ocko ju naučil, ako sa skúša, či sú uvarené. Vytiahneš jednu špagetu a plesneš ju o kachličky. Ak sa prilepí, sú uvarené.

X

Včera chcela umývať riady. Pod ockovým dozorom.

X

„Babka, babka, môžem si uvariť čaj/kakao/praženicu? Pod tvojím dozorom!“

X

Ja: „Poobede bude oddych na lôžkach.“
Dominika: „A čo sú to vložky?“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára