pondelok 27. marca 2017

Bacha, idú naše ročníky

Je známe, že na jar umierajú starí ľudia. Ale aj 60 - 70-nici? To už sme starí? Tak pozor na životosprávu a nerozčuľovať sa, radšej si vyjsť na prechádzku. Včera som bola! Aj paličky som vzala, Andrejko mi opakoval princípy. Všetko si zapamätal z inštruktáže, šikovný chlapec! Spočiatku ma veľmi bolel ľavý členok, potom som rozchodila. To je síce fajn, ale mám taký slabučký pocit (a výraznú bolesť), že mi to prechádza aj do kolien.

Nuž ale poďme radšej na veselšie momenty. Jeden som už spomenula vyššie, že Andrej má dobrú pamäť. Sofia tiež, najmä na to, kde by mohli byť ukryté cukríky a čokoláda. Bola na oslavách Andrejkových narodenín hviezda. Bez váhania zahrala jeho spolužiakom na klavíri, Andrej na gitare až na záver. Ale pekne sa predviedli. Každé dieťa má na niečo iné. Napríklad jeden chlapček od susedov krásne kreslí. Iný výborne skladá lego. A ten najmenší, čo nechodí ani na výtvarku ani na hudobku, je poriadne vyťažený všelijakými krúžkami, od skautingu po basketbal. Začal mi vymenovávať, čo má v ktorý deň. Bolo to pestré. Pritom veľmi málo papá, neviem, odkiaľ čerpá energiu na všetky tie aktivity.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára