pondelok 1. júla 2019

Koniec školy

Máme prvého júla. Vonku horúčava, páľava, na duši pokoj, v srdci mier.
Vysvedčenia mohli byť o trolinku lepšie. Ale na druhej strane ma teší, že bývajú aj horšie. Andrejkovi sa púšťa krv z nosa. Dúfam, že to nie je spojené so stresmi.

Niekde dávajú pochvalu za dobré správanie. Vravím Sofii:
"Ty si nedostala?"
Odpoveď:
"Keď ja nie som podľa nich veľmi vzorná."
Nevadí, pre mňa je to moja zlatá, ba dovolím si tvrdiť, že prevažne aj poslušná vnučka.

Andrejkovi sa púšťa krv z nosa. Dúfam, že to nie je spojené s koncoročnými stresmi v škole. dosiahol dobré výsledky, hlavne v gitare, vo futbale, škola je na treťom mieste. Dávam si záväzok, že na budúci školský rok sa mu viac povenujem.

Nuž, myslím si, že prázdniny si všetci zaslúžime. Nech žije Čierne more! A tri výskajúce bábiky v ňom!
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára