streda 28. decembra 2016

Pokroky a výroky

Deti skúšajú "dospeliacke" veci: varia si čaj, krájajú chlieb, Sofia chcela silou-mocou čistiť škrabkou zemiaky. Stojím pritom nad nimi ako poradca, aj ako prvá pomoc v zálohe. Nechcem vidieť obarenú, či porezanú rúčku.
Raz darmo, vyvíjajú sa, každým dňom dospievajú.
x
Sofia sa ma pri lúpaní zemiakov pýtala: "Babka, ty sa o mňa bojíš, babka?"
Pritakala som.
Ona na to: "Neboj sa o mňa, chcem mať dom bez starosti!"
x
Vyhrávajú koledy aj Metallicu, Niekedy, keď Sofia hrá na klavíri a Andrej na gitare, cítime sa ako v hudobnej škole a kričíme "dosť".
Inokedy si Andrej sadne s gitarou k Sofii, ktorá sedí za klavírom, a snaží sa ju doprevádzať, občas Ajo skúša na klavíri a Sofia na gitare.
x
Včera nám napadlo trochu snehu, išli sa prebehnúť pred činžiak. Zakázala som im v zime používať hojdačky. Odrazu počujem zvonku veselý smiech. Vyzriem z okna: decká hojdali plyšáky.
x
Naša smutná realita:
Sofia:
BABKA, A ČO JE TO MAMA?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára