utorok 6. decembra 2016

Kožuch

Beznádej strieda beznádej.
V snahe splniť svoj zimno-vianočný sen som sa dala na prehľadávanie internetových stránok s kožuchmi. Väčšinou sa mi nepáčili. Pred chvíľou ma síce zaujali dva modely „socikstyle“ - vystihli
a) môj vkus
b) pradávnu nesplnenú túžbu
Viete, čo znamená „socikstyle“? Áno, ako zo socíku. Dnes sa nenosia. Takže zamietam.
Páčili sa mi aj plášte v nejakom ženskom časopise (cca dva roky starom) u kaderníčky. Išlo o látkové plášte s extravagantnými kožušinovými goliermi. Zrejme aj vnútro mali podšité kožušinou.
Ale suma sumárom bol výber chabý, povedala by som, že ma neoslovilo takmer nič.
Keď sa tak nad tým zamyslím, kožuchy asi prestali byť „in“. V dnešnej uponáhľanej dobe jednoducho nepotrebuješ, nevynosíš, preto ho ani nechcem. Hurá, ušetrím!
Okrem toho tučná krívajúca baba v kožuchu by vyzerala ako mamutia samica. Ďakujem, nie!
Vaša Anica-mamutica

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára