piatok 10. júna 2016

Situačné

SITUAČNÉ

Sofia: - Dedko, ale ja som sľúbila tatíkovi, že pôjdem do škôlky na kolobežke! (namiesto: tatík mi sľúbil, že pôjdem)

X

Ajo: - Babka, tie noty chcem cez internet objednať ja!
Babka: - Ale ty nemáš konto v banke.
Ajo: - No dobre, tak aspoň kliknem tlačidlo OBJEDNAŤ!

X

Sofinka chodí do škôlky na kolobežke, Andrej na penny-boarde, čakám, kedy si zapýtajú tú motorizovanú dosku, čo sa na ňu stačí postaviť, a samo ťa to vezie. No a o pár rokov sa budeme na takých doskách vznášať nad chodníkom, ako si to pamätá syn z jedného sci-fi.

X

Andrejkovi sa páčil tento vtip:
Učiteľka: „Janko, povedz dve zámená.“
Janko: „Kto? Ja?“
Učiteľka: „Výborne, jednotka!“

Bolo krásne, že chlapec po malej chvíľke rozmýšľania (ale bol to skutočne len záblesk sekundy) vtip pochopil a zasmial sa. Už vie, čo sú zámená.

X

Písomka z prírodovedy na tému „Nervová sústava a zmysly“ dopadla na jednotku, za čo si pripisuje zásluhy tatík aj babka. Tatík sa to s ním učil prvý, tesne pred písomkou aj ja, ale vtedy to už chlapec ovládal. Výborné na opakovanie sú tzv. „pracovné listy“, kde je zhrnuté učivo formou otázok a odpovedí. Mám síce obavy, že z geometrie – premeny jednotiek, nebude excelentná známka, no veď uvidíme.

X

Už aby boli prázdniny! Teším sa na ne hádam viac ako tie bábätká. „Vivent les vacances! Vive le congé!“


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára