utorok 10. februára 2015

Najnovšie príhody

Matematický klokan

Dávať si pred seba vysoké méty, snažiť sa dosiahnuť nemožné, prekonať sám seba. To má chlapec po mne.
Veď kto sa pustil do prekladu Shakespearových Sonetov? Kto sa prihlásil na post prekladateľky do Bruselu? Predsa jeho babička Anička. A oboje vyšlo.
Tak dúfajme, že aj Andrejka účasť v súťaži povzbudí, zocelí, „rozbehne“ v ňom driemajúce talenty, atď, atď.

Zelená saláma

Dostal ju dnes v chlebíku na desiatu. Ráno, keď som chlebík chystala, bolo prítmie. Keď dedo o deviatej raňajkoval, zbadal, že saláma je zelená. Ale nesmrdela, aj chutila OK. Ja som sa však splašila, vzala napochytre keksík ako náhradu a utekala do školy.
Vysvetlila som to učke, tá ma upokojovala, vraj tá saláma určite len „zoxidovala“, a zavolala Andrejka, ktorý sa (práve bola prestávka) hral so spolužiakmi vzadu s Legom. Ajo pribehol, v ruke takmer dojedený chlebík. Obe sme sa zasmiali, dala som mu Miňonky, a odporúčala som sa.

Bude mať Sofinka koncert?

No moment, až také „child prodigy“ nie je, ale učka ma nahovára, že by sa mohla zúčastniť triedneho koncertu, na ktorom budú hrať jej žiaci skladby s rôznym stupňom obtiažnosti. Vraj babka kúpi nové šaty a Sofia zahrá. Nuž, rozhodne to bude rodinný „event“ „jak vole“, všetci sa tešíme. Žeby sme jej prikúpili aj biele podkolienky? (písalo sa, že snobské detičky chodili na klavír a nosili biele podkolienky). Nuž, Sofinka zďaleka nie je zo snobskej malomeštiackej rodiny, je to úbohá polosirôtka, ale jej ocko, babka a dedko robia, čo je v ich silách, aby z nej niečo vykresali. – Tú hudbu mám na svedomí ja, priznávam sa bez mučenia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára