streda 6. júna 2018

Počasie, bielizeň, manžel

Vraj ktorú manžel miluje, tej prádlo vyschne, resp. tej bielizeň nezmokne.

U mňa to  platí. Teda neviem, či to príslovie platí všeobecne, ale isté je, že keď periem JA (a vešiam vonku), môžu začať prať všetky susedky. Napr. dnes: mala som navešané habadej, biele aj tmavé, krásne biele froté uteráky aj biele kuchárske veci, neskôr som pridala čierne kuchárske veci, tričká a ponožky. Keď začalo pršať, lebo ono začalo, pozbierala som biele veci, ktoré už boli fakticky suché. Tmavé som nechala na šnúrach, reku, čert to ber, ak nevyschnú, pozbieram ich večer. Ale čuduj sa svete, dáždik bol mierny, osviežujúci, ba životodarný - a po takej hodinke prestal. Zafúkal osviežujúci vetrík - a aj tmavé vyschlo!
Nuž, čo vám budem bublať? Je síce pravda, že

- behám s každou ponožkou pred barák, rozumej, po schodoch dole a potom hore, cez trávnik a tak
- často nadávam na manžela, ktorý mi nechce namontovať sušiak zvonku na okno
- pranie, sušenie a zbieranie je pre mňa prácička na celý deň
- precvičujem viaceré svalové partie, hoci krívam
- pri práci v duchu nadávam

Na druhej strane
- mám aspoň trochu pohybu
- bielizeň krásne vonia
- ak je príslovie pravdivé, manžel ma má stále rád (žeby? No, možno aspoň trochu)

Zdanlivo banálna téma, hoci pre menšie rozpory sa ľudia rozvádzali.
Sa nejdem, s pokorou prijímam svoj údel, bielizeň krásne vonia, som "puťka domáca", na druhej strane však som trochu "športovala", telo to potrebovalo.

No povedzte, nie je ten dôchodcovký vek fajn? A byť ženou je úžasné! - Urobíš veľké pranie a nemusíš ani do posilňovne.

Prádlo krásne vonia -
ja mám pekné svaly,
trochu som aj schudla,
komu sa to máli,
nech si zájde do mesta
na nanuk, či na pivo,
ja sa z domu ani nehnem,
bo sa hýbať nevládzem.
Bude sa to opakovať,
kým ma zhltne čierna zem. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára