streda 16. decembra 2015

STEP AEROBIC

Kusé správy z prostredia predvianočného upratovania.

Včera: step aerobic. "Vyskakovala som" iba na nízky stolček. Kam moja ruka nedočiahla, tam som použila handru na palici. Výsledok: päť umytých okien! WOW! JA SOM TO ZVLÁDLA! DOKÁZALA! ZMÁKLA SOM TO! (posledný výraz nespisovný, ale pre mňa OK). Hrialo ma pomyslenie na odmenu, ktorú som si vopred určila: návšteva predajne hračiek DRÁČIK. Nuž a popri tom, popri tom možno aj nejaké handričky pre seba.

Dnešný program: pranie, prezliekanie postelí, atď, atď, "lehoučké práce domácí." (Tvá žena Rúžena).

Byt bude dýchať čistotou. Tak to má byť.

S pečením sa veľa nebavím. Sofinka totiž nesmie sladké, ani orechy. Takže k medovníčkom dokúpim niečo z obchodu - pre ostatných. To viete, že aj Sofi si niečo uchmatne. A propos, medovníčky. Sú tvrdé ako kameň, aj napriek tomu som ich musela ukryť, lebo detičkám veľmi chutia! Do niektorých som ešte pred pečením urobila dierku, budú visieť na stromčeku.

Takže pá-pá, musím končiť, mám čo robiť, kým pôjdem cez obed s deťmi do hudobky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára