štvrtok 10. decembra 2015

Deti, deti

So Sofiou pečieme medovníčky. Preberá iniciatívu. "Ja, ja, ja!" "Ja sama, ja sama!" Mením slogan
PEČENIE JE HERA - HERA JE PEČENIE na:
PEČENIE JE SOFIA - SOFIA JE PEČENIE. Prosto zábava.
Obľúbená hra počas zimných dní: stolný futbal. Sofii to ide čoraz lepšie, "váľa to" a väčšinou vyhráva.
Je dobrosrdečná. Keď vidí, že som pozadu, prispôsobí skóre tak, aby som nebola smutná.
Skrývačka - aj s bračekom. Neverili by ste, ako dobre sa vedia schovať v štvorizbovom činžiakovom byte.
Aj ja by som chcela, ale, bohužiaľ, korpulentná babka zovšadiaľ vytŕča. Decká však majú fantáziu a vedia
priam splynúť s prostredím.
Nuž, to sú veselé a bezstarostné momenty. Menej veselé, resp. nervy drásajúce: Andrej minulý piatok stratil
kľúče, žiacku knižku a nový sveter. Bola som z toho "na prášky." Našťastie, sveter sa našiel hneď v pondelok,
žiacka po týždni založená v učebnici, ktorú používajú iba v škole. Odľahlo mi. Vylúčili sme tým možnosť, že
by ju chlapec bol sám schoval kvôli zatajeniu zlej známky a nám klamal, že ju stratil, aj možnosť, že by mu
ju bol niekto schoval zo zlomyseľnosti. Kľúče od skrinky dáme vyrobiť, no a kľúč od automatu na ochutené mlieko
sa mu už zrejme nevráti. Chlapcovi sme však vysvetlili, že kľúče od bytu ešte dlho nedostane.
Sofinkin koncert v ZUŠ-ke dopadol dobre, bola zlatá. Andrej nemá vianočný koncert, preto plánujem urobiť súkromný
vianočný koncert našich detičiek a nahrať ho na video. Ak sa podarí, zavesím ho na youtube a prezradím vám link.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára