nedeľa 9. novembra 2014

Čo detičky "zapotili"

Čo detičky „zapotili“ Andrejko získava vtipy od štvrtákov, ktorí sú preňho ešte stále veľkí bossovia. Najnovší je hádanka: - Babka, vieš, čo znamená skratka ZRPŠ? Povedala som. On na to: - Nie. „Zajtra ráno podpálim školu!“ X Sofia: - Babka, poďme sa hrať s plyšákmi na školu. - Dobre, ale ja budem učiteľka. Sofi: - Nie. JA budem učiteľka! Veď som už veľká! X Sofinka robí v hre na klavíri pokroky. Keďže však obľúbenú skladbičku opakuje donekonečna, okolie tým trpí. Väčšinou odovzdane, ale niekedy podráždene zareagujeme: - Prestaň na chvíľu hrať, prosím ťa! X Minule sme s Andrejom zažili akýsi nový rámus v ZUŠ-ke. Dunelo to riadne, ba lavička, na ktorej som sedela na poschodí pred Ajovou triedou, sa vyslovene chvela ako pri slabšom zemetrasení. Po hodine sme sa šli pozrieť na prízemie. Zvuky bicích nástrojov nás neklamne zaviedli do jednej triedy, v ktorej usilovne trénoval starší chlapec. Ajo bol vo vytržení a hneď prejavil záujem presedlať na bicie. Ešte to tak! – vykríkla som spontánne. - A kde by si trénoval? - No predsa v obývačke! – zahlásilo nevinné dieťa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára