streda 14. októbra 2015

Sychravé ráno

Sychravé ráno

Mala som výbornú náladu ako často, keď vonku prší. Vtedy mám totiž znížený, teda normálny tlak. Pri peknom slnečnom počasí ho mám zvýšený. Pospevovala som si, žartovala s deťmi. Ba Andrejkovi som stiahla z netu dva žiacke vtipy, aby mohol medzi spolužiakmi „bodovať.“ Prečítal si jeden a zahlásil: „Ten poznám.“ Pri druhom poznamenal: „Aj ten som už počul.“ No nič to. Obul si nové čižmičky s nepremokavou membránou, zimnú vetrovku, vzal dáždnik a šiel do školy.
Pri Sofinke nastal boj. Samozrejme, že dedo si presadil, že vezme iba gumáky a nie nové čižmičky, ba obliekol jej tenšiu jesennú bundu a nie zimnú. Vraj to stačí, vonku je desať stupňov. A v gumových čižmičkách si dievča bude môcť vychutnávať kaluže. Teoreticky má pravdu. Ale prakticky ma naštval a moja dobrá nálada je ta-tam. Prehlásila som, že ak dievča ochorie, bude jej v noci podávať lieky on.
Alebo vystúpenie, besiedka na počesť starých rodičov – október je mesiac úcty k starším. Máme dilemu, kto na vystúpenie pôjde. Lebo má prísť za každú rodinu jeden starý rodič, keďže majú málo miesta. A to bude Sofinka asi aj hrať na klavíri! Starý ma falošne pobáda, aby som šla ja, vraj jemu sa nechce. Ale vidím na ňom, ako sa o to trasie. Dievča by chcelo radšej dedka. Tak uvidíme, ako to dopadne. Ak dieťa ochorie, bude po probléme.

No vidíte, aký skepticizmus zavčas rána. A pre blbosti. Musím sa vzchopiť, hlavu hore, Anička-babička, niečo dobré navar a/alebo napeč, aby boli aspoň decká happy. Starý to určite skritizuje. Aj jeho stále niečo bolí, ale nemusel by sa vyvršovať na mne. Neviem, neviem, ak jeden z nás zomrie skôr, asi sa odsťahujem k dcére!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára