štvrtok 8. októbra 2015

Pečieme so Sofinkou

Pečieme so Sofinkou

Inšpirovali ma „prekladané pagáče“, recept na kysnuté pagáčiky s varenými zemiakmi. No a samozrejme, že pri ich príprave nesmela chýbať Sofinka.
„Babka, babka, ja!“
„Môžem?“
„Rozšľahať vajíčko?“
„Už mi to vykrajovanie ide, však?“
„Ja sama!“
Podobné výkriky nadšenia sa niesli našou kuchyňou včera podvečer, keď došli decká s ockom z plavárne. Majúc na pamäti výchovný aspekt celého podujatia, robili sme radšej pomaly (neva, aspoň lepšie podkysli), ale s bohatou Sofinkinou účasťou. Zvládala všetko, aj sa už dala poučiť (voľakedy nie).
Tak sa nám stala práca zábavou i poučením. Zabudla som na boľavé nohy. Čo dodať? Snáď len pozmenený reklamný slogan o HERE:
PEČENIE JE SOFINKA.
SOFINKA JE PEČENIE .
Nech sa páči, ponúknite sa! Piekla Sofia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára