sobota 2. mája 2015

Černoška

Černoška
Stále som závidela černochom pekne tučné, mäsité pery. Túžila som mať také! Nanešťastie ma Pán Boh obdaril maličkou, aj keď peknou pusinkou s úzkymi perami. Našťastie som videla aj horšie. Napr. jedna pani akoby vôbec pery nemala, namiesto úst mala iba tenkú zovretú čiarku. Zato niektoré spolužiačky boli pekné, tie, čo mali široké pery, boli väčšinou priateľské, veselé, utárané a spoločenské.
Predvčerom večer som chytila akúsi alergiu. Vrchná pera mi opuchla, zväčšila sa do absurdných rozmerov. Po tele vyrážky. Liečila som sa ako starí Rimania – octom. Manžel mi namočil vreckovku do octu a ja som si ju prikladala k pere. Výsledok: na druhý deň bola vrchná pera v poriadku, zato spodná odúlená, obrovská. Oblbovák dithiaden, dieta. Veľa som spala. Čiže som nepravidelná černoška.
Už nechcem byť černoška! Stačí mi obyčajná babička-Anička!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára