streda 2. marca 2016

Lazy blues

LAZY BLUES
ženy v domácnosti


Ja spievam blues. O tom ako sa mi nechce makať, žehliť, variť, prať a látať, vysávať a izby pratať, aj v kuchyni poriadok, poumývať nábytok. Zmývať dlážku, drhnúť riad, aj v polizbe upratať, a pritom sa usmievať, no to iste! Ber to ďas, nie som otrok dneska zas. Ja spievam blues.

* hudobná medzihra *

Ja spievam blues. Vysávať a utrieť prach, deťom utrieť zadočky. So žehlením trochu čakám, čakám schválne, náročky. Radšej idem na klavíri zahrať skladbu Lazy shoes. Vyjadruje moje city, že sa búrim, že chcem sviatok, že si takto jednoducho, bez obalu, bez škrupúľ, spievam toto otrepané lazy, lazy, very lazy blues.

* hudobná medzihra *

Ja spievam blues. Že som žena, vďačím Bohu, nezmením sa na mátohu, začnem variť, žehliť, prať, aj koberce luxovať. Kto to pozná, vie že o čom, o čom točím zas a zas: nechce sa mi, veru nechce, ale treba upratať. Šmyk sme, šmyk tam, spravím rýchle, dobrý pocit odmena. Ako taká skromná puťka, ako žena Ružena. Ja spievam blues.

* hudobná koncovka *

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára