sobota 5. marca 2016

James, taká veselá príhoda

James, taká veselá príhoda,

a ty mi ju neporozprávaš?
Ale áno, pane, hneď vám ju rozpoviem. Teda idem voliť, a tam rad! Postavím sa, počkám. Už idem za plentu, keď vtom ma predbieha jedna rúča 80-nička. - Hej, pani, ale ja som stála v rade, ja nasledujem! A vytisnem ju. Veselo si krúžkujem, keď tu vidím, že tá baba mi dýcha na krk za plentou! Nevidíte, kde je rad??!! - Ale veď ja, ja vôbec nevidím, koho krúžkujete!
To ma tak naštvalo, že som takmer vhodila obálku do krabice na nepoužité lístky, a nepoužité lístky zabudla za plentou. To všetko tá baba!
S inou príjemnou babkou som sa porozprávala cestou z volieb do obchodu. Tiež krívala. Meniskus. Predebatovali sme aj drzú babu. Skonštatovali sme, že babky sú schopné sa tlačiť aj v Schulerlochu pri pramienku so zázračnou vodou, ba aj pred spovedelnicou sa predbiehajú!
Jurko s deťmi išli do Jasnej s rozjasnenými tváričkami. Sofia povedala namiesto Nízke Tatry že Detské Tatry. Dúfam, že prídu OK, a so spústou veselých zážitkov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára