štvrtok 10. septembra 2015

Hurá, piatok

- poviete si. Každý rozumný človek si v piatok zariaďuje kratšiu pracovnú dobu. Len my máme poobede gitaru, a po nej ešte teorku. Takže víkend nám s Andrejkom začína až o pol piatej poobede. Našťastie, na dnes sa nemusel učiť, lebo so školou majú cvičenie v prírode. Veľa toho nenacvičia, lebo je mokro. Neva. Hlavné, že sa plahočíme. Ide to.
Pre mňa však čoraz pomalšie. Potrebujem ultrazvuk ľavej nohy. Čo mi je? Jednoducho si nepodskočím. Som adept na paličku.
Netreba sa poddať. Treba skákať do výšky svojho platu - obrazne, a do výšky podľa svojho zdravia - doslovne.
Nuž ale aby ste si nemysleli, že som celkom pesimistická, ponúkam vám za priehrštie poľských vtipov z internetu. Niežeby boli veľmi vtipné, alebo veľmi originálne, ale preložila som ich pre vás, tak vám ich aj ponúkam. Ešte poznámka na okraj: sú slušné. Blé, poviete si, slušné vtipy nebývajú dobré. No čo už so mnou, sme babičky a toto je detské okienko:

Kúzelník v cirkuse oznamuje divákom:
- O chvíľu urobím tak, že zmizne jedna z tu prítomných dám.
Z posledného radu počuť mužský hlas:
- Maryška, prihlás sa ako dobrovoľníčka!

X
Zlý medveď chodil po lese a mal strašnú chuť niekoho zmlátiť. Zbadal zajačika:
- Ty, zajac prečo nemáš čiapku?
A tresk mu po papuli.
Ide ďalej, stretol vlka:
- Ty, vieš, mám strašnú chuť niekoho zmlátiť.
- Tak poďme na zajaca...
- Ale ten už dostal, je mi to trápne...
- Zámienka sa vždy nájde. Popýtame ho o cigaretu. Keď dá s filtrom, povieš, že si chcel bez filtra, keď dá bez filtra, povieš, že si chcel s filtrom.
- Prišli k zajačikovi.
- Ahoj, zajac, ponúkni ma cigaretou.
- Chceš s filtrom, či bez filtra?
- Zajac, ty znovu chodíš bez čiapky...
X

Vraví muž žene:
- Prišla jar, také pekné počasie, a ty sa tu trápiš s umývaním dlážky. Keby si radšej vyšla na dvor a umyla auto...

X

Muž vraví žene:
- Drahá, máš nohy ako srnka.
- Také pekné?
- Nie, také chlpaté.


X

- Drahá, poď sem. Dotkni sa ho. Cítiš, aký je tvrdý?
- Áno, cítim.
- Do šľaka! Koľkokrát som ti vravel, aby si dávala chlieb do sáčka???!!!

X

Otec volá syna:
- Synu, vo vrecku tvojej vetrovky som našiel cigarety.
- No a čo?
- Sme na Jamajke, vonku 40 stupňov, načo ti je vetrovka?

X

Jedno dievčatko zvyklo na otázku, ako sa volá, odpovedať: „Som dcérka doktora Nováka.“ Jej mama sa obávala, že ich rodinu budú považovať za snobskú, preto dcérke povedala, aby sa predstavovala, že je Baša Nováková. Raz po nedeľnej omši sa kňaz pozrel na dievčatko a spýtal sa ho:
- Nie si ty náhodou dcérka doktora Nováka?
Dievčatko na to odpovedalo:
- No, ja som si myslela, že hej, ale mama tvrdí, že nie.

Prajem vám všetkým pekný piatok a ešte krajší víkend.

Babička Anička

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára