sobota 5. septembra 2015

HUMOR - SOĽ ŽIVOTA

HUMOR – SOĽ ŽIVOTA

Súťažíme so Sofiou, ktorá prvá zje večeru. Vediem.
Sofia: „Babka, naberaj si po malých kúskoch. Potrebujem vyhrať!“

X

Andrejko: „Sofia, a ty si do koho zamilovaná?“
Sofia: „Do nikoho, iba do Vandy.“
Andrejko: „Hm... Tak to si potom gej.“

X

Skoré sobotné ráno v maličkej pekárni. Kúpim obľúbený chlieb. Do predajne vstúpi jeden pán. Ja som na odchode. Ale vonku prší!
Obzerám sa: „Kde som dala dáždnik? Ale to je už patologické!“
Pán: „Máte ho na ruke!“ – A ozaj, visí tam, kujon jeden, vedľa tašky s chlebom.
Všetci sa svorne aj s predavačkou zasmejeme.

X

Poznáte „hot dog“, „horúceho psa“, čiže párok v rožku?
Ja som vymyslela „hot turtle“, „horúcu korytnačku.“ Potrebujete na to velikú teplú žemľu so zárezom navrchu – predávajú v jedných potravinách na korze, do zárezu nadžabete horčicu, na to ohriaty párok a podávate. Veľmi efektné! Horčicu, príp. kečup môžete dať na tanier aj vedľa žemle.

X

Poznáte nápoj „Bloody Mary?“ Ja som to ešte nepila, ale viem, že je to paradajková šťava s nejakou vodkou.
Ja som vymyslela „Bloody Ann“. Pri zaváraní leča, keď sa po nasolení uvoľní šťava z paradajok a paprík, tak popíjam tú slanú šťavu. Je to vitamínová bomba!
Ešte domyslieť, ako dostať tú šťavu bez použitia soli, aby to bolo lahodnejšie – a máme „Slovak vitamine drink Bloody Ann“, pretože v Anglicku, ani v Belgicku, či severnej Európe maďarské papriky nepoznajú, ani ich nedovážajú. Majú iba tie mäsité tmavozelené, žlté a červené.
Pozor, podnikavci! Neukradnite mi nápad! Aj tak sa vám nepodarí dosiahnuť správny pomer zeleniny, soli a tretej zložky, ktorú vám neprezradím.

X

Sofia má narodeniny. Každému dookola to oznamuje – a najradšej by pozvala všetky deti z ulice. Narodila sa v ten istý deň, čo jej otec, teda oslavujú spolu. Tortička je kúpená, aj sviečky, žemle a párky na „hot turtles“, už len upiecť jablkové taštičky. To nemožno pokaziť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára