pondelok 27. februára 2017

Slušniaky

Aj keď sa hovorí, že vtipy rozdeľujeme na dve skupiny:
A) slušné
B) dobré,

predsa len som sa rozhodla, že budem zbierať pre detičky tie slušné. Veď neslušné ich už priebežne učia spolužiaci, ba celá naša perverzná doba...

Tu je prvý súbor mojich "slušniakov", môžete ich detičkám rozprávať, ba môžete PRIDAŤ AJ VY TEN SVOJ... (aj keď sú mnohé "bradaté", pre deti budú nové:

SLUŠNIAKY

Jurko sa chválil rodičom:
- Dnes sme v škole kreslili našu pani učiteľku…
- A ako to dopadlo?
- Výborne. Stačilo jej ubrať pár kíl a dostal som jednotku ako vyšitú!

X

Sťažuje sa mobil mobilu:
Včera večer som si v pohode ľahol a ráno sa zobudím celý dobitý!

X

Správa o počasí:
- Po ukrutnej zime vás môžeme potešiť dohrou správou – ide k nám teplý front! No zlá správa je, že ide dosť pomaly a dorazí k nám až v lete …

X

Chalupár sa cez plot pýta suseda:
- A čože ste včera oslavovali, že ste všetci tancovali na záhrade?
- Aký tanec? To len náš fagan prevrátil úľ!

X

Jano sa hrdo chváli kolegom v práci:
- Chlapi! Môj syn bude určite vedec! Na vysvedčení mal samé jednotky!
- A môj syn bude hrdina! - tromfne ho Juro.
- Ako vieš?
- No, keď mal odvahu doniesť svoje vysvedčenie domov…

X

OTÁZKA: Načo nosia blondínky prilby?
ODPOVEĎ: Aby im myšlienka príliš neublížila ...


X

Jožko si sadne do autobusu. Vtom za ním príde starší pán a hovorí:
- Mladý muž! Tu sedím ja!
- Ale ja som tu bol prvý!
- Ale ja som vodič!

X

- Prečo má slon malý chvost?
- Aby sa ľahko otočil v telefónnej búdke.

X

- Červená čiapočka, prečo máš zelené tričko a zelenú čiapočku?
- Lebo som fanúšička Petra Sagana!

X

Janko príde do kuchyne za mamičkou, ktorá práve vypráža rybu.
- Mami, horí nám stromček!
- Miláčik, nehovorí sa, že stromček horí, ale pekne svieti.
Janko sa vráti do obývačky a kričí:
- Mami, ale už svieti celá obývačka!


X

Peter si maľuje rúžom pery, vidí ho otec a pýta sa ho:
- Peťko, ty si gay?
- Nie, princezná.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára