štvrtok 2. marca 2017

Jarné prázdniny

Deti majú odo dneška večera (lebo poobede bude pre oboch ešte teorka aj hra na klavíri a gitare, plus Ajo basketbal medzi gitarou a teorkou) až do budúceho pondelka voľno. Žiadne úlohy. Raj na zemi. A my dospelí? Od telky a počítača ich nežne odháňať, vonkajšie aktivity vymýšľať. Aj tak bude pasívnej zábavy habadej.

Čo najnovšie "zapotili"? Andrej: "Babka, už sa zase rozmaznávaš?"
Sofia: "Mám včeličku! (pečiatky=jednotky). Môžem dostať 5 gumových hadíkov?" Jednotka = 5 hadíkov, dvojka = 3 hady, trojka, štvorka žiadna sladkosť.

Ja som bola včera šťastná, keď som dospela k jednoduchej metóde výuky hry na klavír. Sofia hrá pravú ruku, ja ľavú, potom sa vymeníme - ona ľavú, ja pravú. Za pochodu ju upozorňujem na chyby rytmu, ktoré robila, keď hrala sama. Ide to! I am happy!

To je jeden dôvod k šťastiu. Ďalší: pekné vecičky z LIDLu, dnes ich obliekali do školy, Sofia nové šaty, vyzerala COOL v legínkach a minišatočkách. Andrej tričko s pekným obrázkom. A v noci mali nové pyžamká. Cukor, bič a čierna káva - babka rada rozmaznáva.

Trochu mi robí starosti, že Andrej prestal rásť. Sofia ho dobieha. Dúfam, že sa chlapec v puberte vytiahne, páčia sa mi vysokí muži. Pravda, otec je stredne vysoký.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára