štvrtok 23. februára 2017

Empíria

Empíria

Sofia si musí všetko vyskúšať na sebe. Je tá hrana na prasknutej sklenenej výplni dvier ostrá? - Prejde po nej prštekom – a už krváca ako teliatko. Je platňa naozaj horúca? Dotkne sa jej. Jóój, to páli! - a opäť trpia krásne dlhé pršteky pianistky.

Veľmi rada skúša a experimentuje so strihaním. Zastrihla:
do záclony,
do závesu,
na konci ľavého rukáva trička nastrihala strapce (mala ho na sebe).

Porezanie je čerstvé. Dúfam, že sa jej rana neotvorí na hodine klavíra.

Idem otvoriť krabičku so syrom. - Ja, ja! Daj, ja to skúsim!
Idem jej niečo prilepiť: - Ja, ja, ja sama!

O pečení ani nehovorím. Má detský valček, dám jej kúsok cesta – a už vaľká ostošesť. Vykrajuje medovníčky, mieša plnku, pričom by mala, samozrejme, pískať, aby som vedela, či neolizuje, jasné, že olizuje – predsa empíria!

Vzácna osobnosť, tá Sofia!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára