streda 21. februára 2018

Sofia a Andrej news

Dedko išiel na spevokol. Sofia: "Myši majú báál!"

x

Inokedy: "Tak čo, Sofinka, myši budú mať bál?"
"Nie, lebo tatík je doma."

x

Rada pomáha v domácnosti. Vzácna vlastnosť.
Ja: "Idem umývať riady."
Sofia: "Aj ja, aj ja!"

No videli ste už také ideálne decko?

x

Časom ju plánujem zasvätiť do vysávania a umývania okien
Andrej pravidelne chodí so smeťami. To ho naučil dedko. Ja občas chlapca ľutujem, vraj je pytel ťažký, ale dedo tvrdí, že Andrej je chlap. A fakt to zvláda.

x

Ajo komponuje jednoduché pesničky. Napíše si pár akordov, slová - a voila! Vezme gitaru a vyhráva. Pieseň je na svete. Hja, moji milí, inšpirácia v podobe šikovnej dievčinky robí divy!

x

Dnes vraj Andrej "poučil" učiteľa gitary - prezradil mu počítačovú aplikáciu, v ktorej hrá známa skladba a pod ňou behajú akordy, teda človek sa ich môže učiť prakticky online spolu s pesničkou.

x

Ajo sa učí vo svojom kútiku detskej izby, má to útulné. Polička, glóbus, lampka. Keď ho tak zobďaleč sledujem, pripadá mi celkom inteligentný. No fúj, baba, ty si ale škaredá!

x

Sofinka je guľatučká. dobre živené dieťa, navyše má ocka výborného kuchára. Vyhrnie tričko, vypučí bruško a zahlási: "Aha, moje tuky!"
Verím tomu, že v puberte sa jej tie tuky rozložia po telíčku inak, že výsledok bude pôvabný. Rozhodne ju chceme viac inšpirovať k športom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára