utorok 14. marca 2017

S jarným vetríkom

prichádzajú nové nápady. Sííílne sa zaoberám myšlienkou, že začnem športovať. Počujete dobre. a šport sa volá NORDIC WALKING. Túto nedeľu idem na prvý tréning. Vďaka dcérenke, ktorá to začala v Blave - ona ma naviedla na myšlienku, že to treba trénovať. Od Vianoc mám palice, ale netrúfla som si, nechcela som vyzerať smiešne, okrem toho mi bránili bolesti a lenivosť. Uvidíme po nedeli. A prídu aj deti. Vraj malé sa na to nehodia, lebo majú sklony s paličkami šermovať. Dúfam, že naše nebudú. No, každopádne ma chytá správna jarná nálada, povzbudil ma najmladší syn, ten ma síce posielal do kúpeľov - aj to bude, ale najprv skúsim trochu chôdze, cvičenia a diétu s obmedzením pivka.

Takto sa vytešujúc "zabehnem" občas so Sofiou do školy a do hudobnej školy. Schody sú strmé, fučím na nich. Moje opuchnuté chodidlo dosiahlo značnú veľkosť, nosím sedmičky a dupem pri každom kroku.

Trochu najnovších detských výrokov: Jedno dievčatko z našej rodiny (Sofinka si nepriala, aby som to na ňu prezradila, tak rešpektujem), teda jedno dievčatko pri pohľade do učebnice matematiky sa pochválilo babke: "Hej babka, a vieš, ako sa volá toto? ČÍSELNÁ OSA!" Vážne, učili sme sa!

Jeden chlapček sa už teší na zajtrajší deň, lebo mu tatík kúpi športový bicykel BMX. Babka prispeje. Bol to jej nápad, že chlapec potrebuje väčší bike, aby naťahoval nohy na pedáloch - a tak aj trochu povyrástol. Myslím, že to pôjde. Chlapčisko bude mať 10 rokov. Veru, pred 7 rokmi prišiel k nám. On, plyšový macko Bibík a Sofia ani nie polročná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára