sobota 31. januára 2015

Výroky

Výroky beťársky bystrých človiečikov

Sofinka ma hladká po ramene, keď som v roztržitosti urobila chybu v hre Monopoly:
- Babka, nič si z toho nerob, aj ja sa niekedy pomýlim!

X

Ajo volá za odchádzajúcou tetou:
- Teta Hana, ešte dáždnik! -
Teta sa poďakuje, že je taký pozorný. Pritom ja som si vôbec nevšimla, že by s dáždnikom prišla.


X


Ja: - Sofia, ideme hrať Grabolo?
Sofi: - Ešte sa rozhodnem!

X

Čajík bol horúci. Sofi:
- Ešte si hodnú chvíľu počkám!

X

Pri hre Grabolo (ide o postreh: hádže sa dvoma kockami, na jednej sú obrázky zvierat, na druhej farby. Kto nájde správne zviera, napr. červeného slona, alebo zeleného pavúka, pacne po kartičke dlaňou a karta je jeho). Ku koncu už len hovoríme tomu druhému, a on má rýchle kartičku nájsť. Ak to nedokáže rýchle, kartička je súperova.
Sofia s víťazoslávnym úsmevom– keď som váhala: -„Čas vypršal!“ – a zhrabla kartičku.

X

Priniesla mi kresbičku do daru: „Babka, to je na tvoju pamiatku!“ (chcela povedať „tebe na pamiatku“).



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára