pondelok 3. apríla 2017

Somebody up there must love me

Áno, Boh sa o mňa stará. Pocítila som to v posledných dňoch.
Nordic walking: bolo fajn, nádherná príroda, spev vtákov, milí mladí ľudia, až na to, že som za nimi nestíhala, čo mi ubralo z nálady.
Včera večer: bolesť hore na hrudnej kosti
U lekárky: mám veľa zlého cholesterolu, mala by som naštartovať diétu.

No povedzte, nie sú tieto tri varovania dostatočné? Ak sa chcem ešte tešiť z vnúčat, musím rešpektovať lekárske odporúčania. Zeleninový šalát, namiesto chleba kukuričné placky, jablko, čaj, malé porcie, nič mastného.

Bude to ťažké,ale zvládnem.

Chcete niečo veselé? Prosím:

Príde pani k doktorovi a pýta sa, čo má robiť, aby schudla.
Doktor odpovie: "Zemiaky."
Pani: "Jesť?"
Doktor: "Nie. Okopávať."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára