nedeľa 12. júna 2016

Veselé ráno

Veselé ráno

sa malo vyznačovať čerstvými chrumkavými rožkami, ktoré som napiekla včera večer podľa youtube, lenže akomak sa mi to vymklo z rúk, výsledok sú ploské podlhovasté kamienky príšerne slanej chuti a nepomohlo im ani vysmaženie vo vajíčku, preto som sa ponáhľala do pekárne nakúpiť pečivo od odborníkov, hodila som na seba nové žiarivočervené tričko s bielym nápisom „Couture de Paris“, ktorým som sa potom chválila pred synom, čakajúc, čo mi povie, iba chvíľku rozmýšľal, potom povedal: „melón“, detičky papali pečivo z obchodu, veselo štebotali pranierujúc moje rožky a Andrejko zjednával, aká najhoršia známka z matiky bude ešte prípustná na to, aby dostal za vysvečko vytúžený darček, Sofii sa nechcelo vstať z postieľky, na moje pobádanie, že ju čakajú kamarátky zo škôlky, ktoré sa s ňou chcú hrať zahlásila, že nech prídu k nej do postele, že tam sa budú hrať, našťastie je ocinko doma, ten ich vypraví, ja som iba pripravila vecičky na oblečenie v štýle EURO 2016, Sofia svoj „outfit“ zdokonalila pravým rukávom vyhrnutým po lakeť a ľavou nohavicou vykasanou po koleno a už idú zvesela, uvidíme, či u Andrejka vytrvá ten veselý úsmev až do popoludnia, podľa toho, akú „veselú“ známku prinesie v žiackej knižke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára